Pasinaudodamos interneto teikiamomis mums galimybėmis, valdžios institucijos kasmet pasiūlo naujų e. paslaugų. Žinoma, svarbu ne tik perkelti paslaugas į elektroninę erdvę, bet ir padaryti jas lengvai surandamas. Portale, kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, galima rasti informaciją ir nuorodas į visas svarbiausias Lietuvoje teikiamas viešąsias ir administracines e. paslaugas.

Paslaugų filtras
Paslaugos teikėjas:
Centralizuota finansų ir turto tarnyba prie Krašto apsaugos ministerijosX
Paslaugos gavėjai:
Viešujų paslaugų sritis:
Gyvenimo atvejai:
Išplėstinė paieška
Paslaugos tipas:
Paslaugos kaina:
Paslaugų elektronizavimo lygis:
Paslaugų teikimo rezultatai:
Prisijungimo būdai:
Centralizuota finansų ir turto tarnyba prie Krašto apsaugos ministerijos
Pavadinimas
Centralizuota finansų ir turto tarnyba prie Krašto apsaugos ministerijos
Adresas
Šv. Ignoto g. 8/29, LT-01120 Vilnius
Telefonas
+37064008242
Faksas
+37052785073
Darbo laikas
I-IV 8:00-17:00, V 8:00-15:45
Paslaugos aprašas
Amenų konsultavimas Centralizuotos finansų ir turto tarnybos prie KAM kompetencijos klausimais

Asmenų konsultavimas Centralizuotos finansų ir turto tarnybos prie Krašto apsaugos ministerijos (toliau – CFTT prie KAM) kompetencijos klausimais (toliau – Asmenų prašymai)

Pagrindinė informacija
Paslaugos gavėjai
Fiziniams asmenims ne verslo tikslais
Viešujų paslaugų sritis/pogrupis
Kitos paslaugos
Gyvenimo atvejis
Norint gauti socialinę išmoką; Norint gauti pažymą; Įsiskolinus; Kita
Funkcija, kurią vykdant teikiama paslauga
Nėra duomenų
Paslaugos tipas
Neelektroninė paslauga
Paslaugos teikimo rezultatai

Asmenų konsultavimas

Susiję su paslauga veiksmai
Nėra duomenų
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo
Konsultacija
Nuorodos į su paslauga susijusių veiksmų inicijavimo formas
Nėra duomenų
Užmokesčio gavėjo duomenys
Nėra duomenų
Paslaugos teikėjo kontaktinė informacija
Paslaugos teikimas
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Prašymas turi būti pasirašytas, nurodytas asmens vardas, pavardė, gyvenamoji vieta, (jei kreipėsi fizinis asmuo) arba pavadinimas, kodas, buveinės adresas (jei kreipėsi juridinis asmuo), duomenys ryšiui palaikyti.
Prašymuose turi būti aiškiai suformuluota, kokia informacija reikalinga asmeniui.
Informacija apie asmenį jo atstovui gali būti pateikiama kai atstovas pateikia atstovavimą patvirtinantį dokumentą ir savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ar Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka kitaip patvirtina asmens tapatybę.
Paslauga apmokama vietoje
Ne
Paslaugos inicijavimo forma
Asmenų prašymai gali būti pateikiami:
1) Žodžiu (telefonu arba atvykus į CFTT prie KAM). Asmeniui suteikiama prašoma informacija arba nurodomas CFTT prie KAM valstybės tarnautojas, karys ar darbuotojas, į kurį asmuo turėtų kreiptis jam rūpimu klausimu. Priimami tik tokie žodiniai prašymai, kuriuos galima išspręsti tuoj pat, nepažeidžiant kitų asmenų ar institucijos interesų. Prireikus, jeigu asmuo yra atvykęs į CFTT prie KAM, sudaroma galimybė išdėstyti prašymą raštu.
2) Raštu (tiesiogiai asmeniui atvykus į CFTT prie KAM, atsiuntus paštu ar per pasiuntinį), elektroniniu būdu. Priėmus prašymą, pateiktą raštu, asmens pageidavimu įteikiamas, o jeigu prašymas gautas paštu, per 2 darbo dienas nuo prašymo gavimo CFTT prie KAM asmens nurodytu adresu (arba elektroninio pašto adresu, jei prašymas pateiktas elektroniniu būdu) išsiunčiamas prašymo gavimo faktą patvirtinantis dokumentas.
Paslaugos inicijavimo formos priedas
Prašymo formos nėra.
Paslaugos suteikimo kaina: Tikslinama 
Valiuta:
Trukmė:
Komentaras:
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Nėra duomenų
Yra pasirašyta sutartis dėl paslaugų apmokėjimo per VIISP
Ne
Yra galimas mokėjimas per eBankus
Ne
eBankai ne per tarpininką
Nėra duomenų
Yra galimas mokėjimas per tarpininką (paštą)
Ne
eBankai per tarpininką
Nėra duomenų
Prisijungimo būdas
Nėra duomenų
Elektronizavimo lygis
Nėra duomenų
Užsakant paslaugą reikalingas tapatybės nustatymas
Ne
Nuoroda į el. paslaugą
Informacija apie leidimų ir licencijų išdavimą verslo subjektams
Papildoma informacija
Teisės aktai
Pavadinimas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015-08-26 nutarimas „Dėl asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių ir prašymo, skundo ar kito kreipimosi priėmimo faktą patvirtinančio dokumento formos patvirtinimo“
Nuoroda https://e-seimas.lrs.lt/portal/documentSearch/lt
Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015-08-26 nutarimas „Dėl asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių ir prašymo, skundo ar kito kreipimosi priėmimo faktą patvirtinančio dokumento formos patvirtinimo“ Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015-08-26 nutarimas „Dėl asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių ir prašymo, skundo ar kito kreipimosi priėmimo faktą patvirtinančio dokumento formos patvirtinimo“
Pavadinimas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas
Nuoroda https://e-seimas.lrs.lt/portal/documentSearch/lt
Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas
Pavadinimas Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas
Nuoroda https://e-seimas.lrs.lt/portal/documentSearch/lt
Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas
Pastabos
Nėra duomenų
Raktažodžiai
konsultavimas
Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas
Prašymas turi būti pasirašytas, nurodytas asmens vardas, pavardė, gyvenamoji vieta, (jei kreipėsi fizinis asmuo) arba pavadinimas, kodas, buveinės adresas (jei kreipėsi juridinis asmuo), duomenys ryšiui palaikyti.
Prašymuose turi būti aiškiai suformuluota, kokia informacija reikalinga asmeniui.
Informacija apie asmenį jo atstovui gali būti pateikiama kai atstovas pateikia atstovavimą patvirtinantį dokumentą ir savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ar Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka kitaip patvirtina asmens tapatybę.
PAS33536
Užsakyk šią paslaugą elektroniniu būdu
Prašymo formos
Prašymo formos nėra.
Atnaujinta
2018-05-11
Jūsų klausimai - mūsų atsakymai

Portalą tvarko: Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Valstybės biudžetinė įstaiga, Šventaragio g. 2, LT-01510 Vilnius, juridinio asmens kodas 1886014610, www.vrm.lt

Kontaktai  |   Svetaines struktūra  |  Archyvine svetaines versija

Pagrindinė svetainės versija pritaikyta naudotis neįgaliesiems