Pasinaudodamos interneto teikiamomis mums galimybėmis, valdžios institucijos kasmet pasiūlo naujų e. paslaugų. Žinoma, svarbu ne tik perkelti paslaugas į elektroninę erdvę, bet ir padaryti jas lengvai surandamas. Portale, kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, galima rasti informaciją ir nuorodas į visas svarbiausias Lietuvoje teikiamas viešąsias ir administracines e. paslaugas.

Paslaugų filtras
Paslaugos teikėjas:
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijaX
Paslaugos gavėjai:
Viešujų paslaugų sritis:
Gyvenimo atvejai:
Išplėstinė paieška
Paslaugos tipas:
Paslaugos kaina:
Paslaugų elektronizavimo lygis:
Paslaugų teikimo rezultatai:
Prisijungimo būdai:
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija
Pavadinimas
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija
Adresas
Vilniaus m. Vilniaus g. 33 LT-01506
Adresas internete
El paštas
Telefonas
+370 5 26 61400
Faksas
+370 5 26 61402
Darbo laikas
I, III 8:00 – 18:00, II, IV 8:00 – 17:00, V 8:00 – 15:45
Paslaugos aprašas
Asmenų priėmimas ir konsultavimas
Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau - SAM) priimamajame asmenys priimami ir konsultuojami: ministerijos priimamajame žodžiu (atvykus į ministeriją) arba atsakoma į paklausimus telefonu (fiksuota ir nemokama linija). Atvykę asmenys turi galimybę parašyti prašymą/skundą raštu (pateikiama speciali prašymo forma).

Asmenys turi teisę užsiregistruoti pagal iš anksto suderintą planą-grafiką į konsultaciją SAM priimamajame
Pagrindinė informacija
Paslaugos gavėjai
Fiziniams asmenims ne verslo tikslais
Viešujų paslaugų sritis/pogrupis
Sveikatos apsaugos paslaugos; Kitos paslaugos
Gyvenimo atvejis
Keliaujant į užsienį / atvykstant į Lietuvą; Norint gauti pažymą; Kita
Funkcija, kurią vykdant teikiama paslauga
Nėra duomenų
Paslaugos tipas
Neelektroninė paslauga
Paslaugos teikimo rezultatai
Suteikta konsultacija
Susiję su paslauga veiksmai
Nėra duomenų
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo
Informacija ir dokumentai, kurių nėra Sveikatos apsaugos ministerijos ir jai pavaldžių įstaigų informacinėje sistemoje, jei nėra prieigos prie valstybės registrų duomenų bazės.

Kai asmuo kreipiasi dėl kito asmens, jis privalo ministerijai pateikti atstovavimą patvirtinantį dokumentą

Sprendimui priimti reikalingą informaciją iš SAM administracijos padalinių, pavaldžių institucijų, prireikus – ir iš kitų institucijų gauna pati SAM, neįpareigodama to atlikti asmens, kuris kreipiasi
Nuorodos į su paslauga susijusių veiksmų inicijavimo formas
Nėra duomenų
Užmokesčio gavėjo duomenys
Nėra duomenų
Paslaugos teikėjo kontaktinė informacija
Paslaugos teikimas
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Asmenys aptarnaujami taikant „vieno langelio“ principą, t. y. priimami ir konsultuojami vienoje darbo vietoje. Atsakymas į rūpimą klausimą: – pateikiamas nedelsiant; – suteikiama galimybė parašyti prašymą/skundą raštu; – asmenys konsultuojami SAM ir pavaldžių įstaigų specialistai pagal iš anksto sudarytą planą-grafiką.
Paslauga apmokama vietoje
Ne
Paslaugos inicijavimo forma
Skundas/prašymas pateikiamas laisva forma arba užpildoma iš anksto parengta prašymo forma tam tikrai administracinei paslaugai gauti
Paslaugos inicijavimo formos priedas
Prašymo formos nėra.
Paslaugos suteikimo kaina: Tikslinama 
Valiuta:
Trukmė:
Komentaras:
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Nėra duomenų
Yra pasirašyta sutartis dėl paslaugų apmokėjimo per VIISP
Ne
Yra galimas mokėjimas per eBankus
Ne
eBankai ne per tarpininką
Nėra duomenų
Yra galimas mokėjimas per tarpininką (paštą)
Ne
eBankai per tarpininką
Nėra duomenų
Prisijungimo būdas
Nėra duomenų
Elektronizavimo lygis
Nėra duomenų
Užsakant paslaugą reikalingas tapatybės nustatymas
Ne
Informacija apie leidimų ir licencijų išdavimą verslo subjektams
Papildoma informacija
Teisės aktai
Pavadinimas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas;

Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimas Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“;

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. spalio 23 d. įsakymas Nr. V-864 „Dėl Asmenų aptarnavimo ir jų prašymų ir skundų nagrinėjimo Sveikatos apsaugos ministerijoje taisyklių patvirtinimo“;

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. vasario 22 d. įsakymas Nr. V-166 „Dėl asmenų priėmimo ir konsultavimo Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijoje“;

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. birželio 18 d. įsakymas Nr. V-583 „Dėl Informacijos teikimo asmenims nemokamu Sveikatos apsaugos ministerijos telefonu nuostatų patvirtinimo“;

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2004 m. balandžio 15 d. įsakymas Nr. V-232 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos darbo reglamento patvirtinimo;

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2013 m. rugpjūčio 27 d. įsakymas Nr. V-794 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriaus nuostatų tvirtinimo“
Nuoroda #
Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas;<br/><br/>Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimas Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“;<br/><br/>Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. spalio 23 d. įsakymas Nr. V-864 „Dėl Asmenų aptarnavimo ir jų prašymų ir skundų nagrinėjimo Sveikatos apsaugos ministerijoje taisyklių patvirtinimo“;<br/><br/>Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro  2010 m. vasario 22 d. įsakymas Nr. V-166 „Dėl asmenų priėmimo ir konsultavimo Lietuvos  Respublikos  sveikatos apsaugos ministerijoje“;<br/><br/>Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. birželio 18 d. įsakymas Nr. V-583 „Dėl Informacijos teikimo asmenims nemokamu Sveikatos apsaugos ministerijos telefonu nuostatų patvirtinimo“;<br/><br/>Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro  2004 m. balandžio 15 d. įsakymas Nr. V-232 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos darbo reglamento patvirtinimo;<br/><br/>Lietuvos Respublikos  sveikatos apsaugos ministro 2013 m. rugpjūčio 27 d. įsakymas Nr. V-794 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriaus nuostatų tvirtinimo“ Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas;

Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimas Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“;

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. spalio 23 d. įsakymas Nr. V-864 „Dėl Asmenų aptarnavimo ir jų prašymų ir skundų nagrinėjimo Sveikatos apsaugos ministerijoje taisyklių patvirtinimo“;

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. vasario 22 d. įsakymas Nr. V-166 „Dėl asmenų priėmimo ir konsultavimo Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijoje“;

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. birželio 18 d. įsakymas Nr. V-583 „Dėl Informacijos teikimo asmenims nemokamu Sveikatos apsaugos ministerijos telefonu nuostatų patvirtinimo“;

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2004 m. balandžio 15 d. įsakymas Nr. V-232 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos darbo reglamento patvirtinimo;

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2013 m. rugpjūčio 27 d. įsakymas Nr. V-794 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriaus nuostatų tvirtinimo“

Pastabos
Nėra duomenų
Raktažodžiai
Asmuo, priėmimas, konsultavimas, Sveikatos apsaugos ministerija
Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas
paslaugos-aprasymas-konsultavimas-schema.doc paslaugos-aprasymas-konsultavimas-schema.doc
Asmenys aptarnaujami taikant „vieno langelio“ principą, t. y. priimami ir konsultuojami vienoje darbo vietoje. Atsakymas į rūpimą klausimą: – pateikiamas nedelsiant; – suteikiama galimybė parašyti prašymą/skundą raštu; – asmenys konsultuojami SAM ir pavaldžių įstaigų specialistai pagal iš anksto sudarytą planą-grafiką.
PAS1439
Prašymo formos
Prašymo formos nėra.
Atnaujinta
2014-09-23
Jūsų klausimai - mūsų atsakymai

Portalą tvarko: Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Valstybės biudžetinė įstaiga, Šventaragio g. 2, LT-01510 Vilnius, juridinio asmens kodas 1886014610, www.vrm.lt

Kontaktai  |   Svetaines struktūra  |  Archyvine svetaines versija

Pagrindinė svetainės versija pritaikyta naudotis neįgaliesiems