Pasinaudodamos interneto teikiamomis mums galimybėmis, valdžios institucijos kasmet pasiūlo naujų e. paslaugų. Žinoma, svarbu ne tik perkelti paslaugas į elektroninę erdvę, bet ir padaryti jas lengvai surandamas. Portale, kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, galima rasti informaciją ir nuorodas į visas svarbiausias Lietuvoje teikiamas viešąsias ir administracines e. paslaugas.

Paslaugų filtras
Paslaugos teikėjas:
Tauragės rajono savivaldybėX
Paslaugos gavėjai:
Viešujų paslaugų sritis:
Gyvenimo atvejai:
Išplėstinė paieška
Paslaugos tipas:
Paslaugos kaina:
Paslaugų elektronizavimo lygis:
Paslaugų teikimo rezultatai:
Prisijungimo būdai:
Tauragės rajono savivaldybė
Pavadinimas
Tauragės rajono savivaldybė
Adresas
Respublikos g. 2, LT-72255 Tauragė
Adresas internete
Telefonas
+37044620301
Faksas
+37044670801
Darbo laikas
I-IV 8:00 – 17:00, V 8:00 – 15:45
Paslaugos aprašas
Ataskaitų iš vykdančių švietimo, kultūros, sporto, sveikatos, jaunimo ar kitus projektus priėmimas

Ataskaitos teikiamos raštu (tiesiogiai asmeniui ar jo atstovui atvykus į Savivaldybės administracija Respublikos g. 2, 115 kab., 72255 Tauragė, atsiuntus paraišką paštu ar per pasiuntinį), elektroniniais ryšiais Savivaldybės administracijai elektroninio pašto adresu savivalda@taurage.lt, jei yra galimybė identifikuoti pareiškėją arba elektroniniu būdu – elektroninės valdžios vartai (e-paslaugos) Paslaugos gavėjui informacija apie ataskaitos priėmimą ar reikalavimą ją papildyti ar taisyti pateikiami tiesiogiai atvykus į Savivaldybės administraciją arba išsiunčiami asmeniui jo nurodytu būdu: paprastu paštu arba per E. pristatymo sistemą, arba prisijungęs prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt). 

Pagrindinė informacija
Paslaugos gavėjai
Juridiniams asmenims verslo tikslais; Fiziniams asmenims verslo tikslais
Viešujų paslaugų sritis/pogrupis
Kultūros ir sporto paslaugos; Kultūros ir sporto renginiai bei infrastruktūra, skirta gyventojų kultūriniams ir sporto poreikiams tenkinti; Kultūros įstaigų ir sporto organizacijų teikiamos paslaugos
Gyvenimo atvejis
Kita
Funkcija, kurią vykdant teikiama paslauga
Savarankiška funkcija
Paslaugos tipas
Elektroninė paslauga; Neelektroninė paslauga
Paslaugos teikimo rezultatai

Pranešimas apie priimtą ataskaitą.

Susiję su paslauga veiksmai
Nėra duomenų
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo
Finansinė ataskaita (Finansų ministerijos patvirtinta biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitos forma Nr. 2, patvirtinta LR finansų ministro 2012.12.17, įsakymu Nr. 1K-452 (su vėlesniais pakeitimais), apie tikslingą lėšų panaudojimą ir dokumentų kopijos pagrindžiančios išlaidas.
Nuorodos į su paslauga susijusių veiksmų inicijavimo formas
Nėra duomenų
Užmokesčio gavėjo duomenys
Nėra duomenų
Paslaugos teikėjo kontaktinė informacija
Paslaugos teikėjas
Paslaugos teikimas
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Ataskaita teikiama raštu (tiesiogiai asmeniui ar jo atstovui atvykus į Savivaldybės administracija Respublikos g. 2, 115 kab., 72255 Tauragė, atsiuntus paraišką paštu ar per pasiuntinį), elektroniniais ryšiais Savivaldybės administracijai elektroninio pašto adresu savivalda@taurage.lt, jei yra galimybė identifikuoti pareiškėją.
Paslaugos gavėjui informacija apie ataskaitos priėmimą ar reikalavimą ją papildyti ar taisyti pateikiami tiesiogiai atvykus į Savivaldybės administraciją arba išsiunčiami asmeniui jo nurodytu būdu: paprastu paštu arba per E. pristatymo sistemą.
Paslauga apmokama vietoje
Ne
Paslaugos inicijavimo forma
Ataskaita
Paslaugos inicijavimo formos priedas
Paslaugos suteikimo kaina: Tikslinama 
Valiuta:
Trukmė:
Komentaras:
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
El. paslaugos žingsniai:
1. Paslaugos gavėjas arba įgaliotas asmuo prisijungia prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt) per Lietuvos komercinių bankų prisijungimo prie elektroninės bankininkystės priemones, kvalifikuotą skaitmeninį sertifikatą, išduotą kvalifikuoto elektroninio parašo paslaugų teikėjo, asmens tapatybės kortelės skaitmeninį sertifikatą arba kitus Elektroniniuose valdžios vartuose (www.epaslaugos.lt) numatytus būdus;
2. Paslaugos gavėjas užpildo ir pateikia elektroninę prašymo formą;
3. Paslaugos vykdytojas išnagrinėja ataskaitą ir priima sprendimą arba priimti ataskaitą, arba paprašyti ištaisyti ataskaitą ar pateikti papildomus duomenispapildomų duomenų, arba informuoja paslaugos gavėją dėl prašymo papildymo;
4. Paslaugos gavėjui informacija apie ataskaitos priėmimą ar reikalavimą ją papildyti ar taisyti pateikiama tiesiogiai atvykus į Savivaldybės administraciją arba išsiunčiama asmeniui jo nurodytu būdu: paprastu paštu arba per E. pristatymo sistemą, arba informaciją gauna prisijungęs prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt).
Yra pasirašyta sutartis dėl paslaugų apmokėjimo per VIISP
Ne
Yra galimas mokėjimas per eBankus
Ne
eBankai ne per tarpininką
Nėra duomenų
Yra galimas mokėjimas per tarpininką (paštą)
Ne
eBankai per tarpininką
Nėra duomenų
Prisijungimo būdas
Juridiniams asmenims verslo tikslais:
   - El. parašo naudotojams;
   - Bankai;
   - Asmens tapatybės kortelė;
Fiziniams asmenims verslo tikslais:
   - El. parašo naudotojams;
   - Bankai;
   - Asmens tapatybės kortelė;
Elektronizavimo lygis
4
Užsakant paslaugą reikalingas tapatybės nustatymas
Taip
Nuoroda į el. paslaugą
Paslaugos suteikimo kaina: Nemokama 
Valiuta:
Trukmė:
Komentaras:
Informacija apie leidimų ir licencijų išdavimą verslo subjektams
Papildoma informacija
Teisės aktai
Pavadinimas Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymas;
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActEditions/TAR.3A756D83A99B
Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymas; Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymas;
Pavadinimas Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. rugpjūčio 26 d. nutarimu Nr. 913
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/8db58c404fd211e5b0f2b883009b2d06
 Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. rugpjūčio 26 d. nutarimu Nr. 913  Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. rugpjūčio 26 d. nutarimu Nr. 913
Pastabos
Nėra duomenų
Raktažodžiai
Ataskaita, projektų priėmimas, kultūros, sporto.
Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas
ataskaitu-veiksmu-sekos-schema.docx ataskaitu-veiksmu-sekos-schema.docx
Ataskaita teikiama raštu (tiesiogiai asmeniui ar jo atstovui atvykus į Savivaldybės administracija Respublikos g. 2, 115 kab., 72255 Tauragė, atsiuntus paraišką paštu ar per pasiuntinį), elektroniniais ryšiais Savivaldybės administracijai elektroninio pašto adresu savivalda@taurage.lt, jei yra galimybė identifikuoti pareiškėją.
Paslaugos gavėjui informacija apie ataskaitos priėmimą ar reikalavimą ją papildyti ar taisyti pateikiami tiesiogiai atvykus į Savivaldybės administraciją arba išsiunčiami asmeniui jo nurodytu būdu: paprastu paštu arba per E. pristatymo sistemą.
PAS6256
Užsakyk šią paslaugą elektroniniu būdu
Prašymo formos
Atnaujinta
2018-06-27
Jūsų klausimai - mūsų atsakymai

Portalą tvarko: Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Valstybės biudžetinė įstaiga, Šventaragio g. 2, LT-01510 Vilnius, juridinio asmens kodas 1886014610, www.vrm.lt

Kontaktai  |   Svetaines struktūra  |  Archyvine svetaines versija

Pagrindinė svetainės versija pritaikyta naudotis neįgaliesiems