Pasinaudodamos interneto teikiamomis mums galimybėmis, valdžios institucijos kasmet pasiūlo naujų e. paslaugų. Žinoma, svarbu ne tik perkelti paslaugas į elektroninę erdvę, bet ir padaryti jas lengvai surandamas. Portale, kurį administruoja Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos, galima rasti informaciją ir nuorodas į visas svarbiausias Lietuvoje teikiamas viešąsias ir administracines e. paslaugas.

Paslaugų filtras
Paslaugos teikėjas:
VĮ RegitraX
Paslaugos gavėjai:
Viešujų paslaugų sritis:
Gyvenimo atvejai:
Išplėstinė paieška
Paslaugos tipas:
Paslaugos kaina:
Paslaugų elektronizavimo lygis:
Paslaugų teikimo rezultatai:
Prisijungimo būdai:
VĮ Regitra
Pavadinimas
VĮ Regitra
Adresas
Liepkalnio g. 97, LT-02121 Vilnius
Adresas internete
El paštas
Telefonas
+37070055151
Faksas
Nėra duomenų
Darbo laikas
I–V 8.00 - 17.00 VI 7.30 - 15.00
Paslaugos aprašas
Įstatymų nustatytos informacijos teikimas asmenims, asmenų konsultavimas
Informacija ir konsultacijos teikiamos asmenims, kreipiantis bendruoju Įmonės informacijos telefonu 8 700 55151 arba elektroniniu būdu (el. paštu info@regitra.lt pateikus prašymą), ar atvykus į Įmonės padalinį. Padalinių adresai pateikti Įmonės interneto svetainėje www.regitra.lt.
Teikdamas klausimą (prašymą) ar prašydamas konsultacijos, asmuo nurodo, kokią informaciją ar dokumentą, konsultaciją pageidauja gauti, savo vardą, pavardę, gyvenamąją vietą (jeigu pareiškėjas yra fizinis asmuo) arba pavadinimą, kodą, buveinės adresą (jeigu pareiškėjas yra juridinis asmuo) ir duomenis ryšiui palaikyti. Jeigu dėl informacijos ar konsultacijos kreipiasi pareiškėjo atstovas, nurodoma atstovo vardas, pavardė, adresas, atstovavimą liudijantis dokumentas bei pareiškėjas, kurio vardu jis kreipiasi. Elektroninė prašymo pateikimo forma paskelbta Įmonės interneto svetainėje www.regitra.lt.
Pareiškėjas gali pateikti ir laisvos formos prašymą, paklausimą.
Atsakymui parengti reikalinga informacija ir dokumentai, kuriuos turi Įmonė arba kuri yra Įmonės tvarkomuose registruose ir Įmonės informacinėse sistemose.
Pagrindinė informacija
Paslaugos gavėjai
Fiziniams asmenims ne verslo tikslais; Juridiniams asmenims ne verslo tikslais; Juridiniams asmenims verslo tikslais; Fiziniams asmenims verslo tikslais
Viešujų paslaugų sritis/pogrupis
Licencijų ir leidimų išdavimas verslo subjektams; Pažymų, dokumentų, išrašų ir kopijų išdavimas; Kitos paslaugos; Asmenų priėmimas ir aptarnavimas
Gyvenimo atvejis
Norint gauti leidimą / licenciją; Keliaujant į užsienį / atvykstant į Lietuvą; Norint gauti / pakeisti asmens dokumentus; Lankant mokymo įstaigą; Norint gauti / pratęsti vairuotojo pažymėjimą; Turint automobilį; Norint gauti pažymą; Keičiant gyvenamąją vietą; Pradedant verslą; Kita; Mirties atveju; Turint verslą; Verčiantis transportavimo veikla; Keičiant vardą, pavardę, tautybę
Funkcija, kurią vykdant teikiama paslauga
Nėra duomenų
Paslaugos tipas
Elektroninė paslauga; Neelektroninė paslauga
Paslaugos teikimo rezultatai
Informacija ar konsultacijos suteikiamos iš karto. Uždavus klausimą (pateikus prašymą) raštu ar elektroniniu būdu, atsakymas pateikiamas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo pareiškėjo prašymo gavimo Įmonėje dienos.
Susiję su paslauga veiksmai
Nėra duomenų
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo
Teikdamas klausimą (prašymą) ar prašydamas konsultacijos, asmuo nurodo, kokią informaciją ar dokumentą, konsultaciją pageidauja gauti, savo vardą, pavardę, gyvenamąją vietą (jeigu pareiškėjas yra fizinis asmuo) arba pavadinimą, kodą, buveinės adresą (jeigu pareiškėjas yra juridinis asmuo) ir duomenis ryšiui palaikyti. Jeigu dėl informacijos ar konsultacijos kreipiasi pareiškėjo atstovas, nurodoma atstovo vardas, pavardė, adresas, atstovavimą liudijantis dokumentas bei pareiškėjas, kurio vardu jis kreipiasi. Elektroninė prašymo pateikimo forma paskelbta Įmonės interneto svetainėje www.regitra.lt. Pareiškėjas gali pateikti ir laisvos formos prašymą, paklausimą.
Nuorodos į su paslauga susijusių veiksmų inicijavimo formas
Nėra duomenų
Užmokesčio gavėjo duomenys
Nėra duomenų
Paslaugos teikėjo kontaktinė informacija
Paslaugos teikėjas
Paslaugos teikimas
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Uždavus klausimą (pateikus prašymą) raštu ar elektroniniu būdu, atsakymas pateikiamas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo pareiškėjo prašymo gavimo Įmonėje dienos.
Paslauga apmokama vietoje
Ne
Paslaugos inicijavimo forma
Kreipiantis telefonu ar atvykus, esant galimybei, informacija ar konsultacijos suteikiamos iš karto. Uždavus klausimą (pateikus prašymą) raštu ar elektroniniu būdu, atsakymas pateikiamas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo pareiškėjo prašymo gavimo Įmonėje dienos.
Paslaugos inicijavimo formos priedas
Prašymo formos nėra.
Paslaugos suteikimo kaina: Tikslinama 
Valiuta:
Trukmė:
Komentaras:
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
Teikdamas klausimą (prašymą) ar prašydamas konsultacijos, asmuo nurodo, kokią informaciją ar dokumentą, konsultaciją pageidauja gauti, savo vardą, pavardę, gyvenamąją vietą (jeigu pareiškėjas yra fizinis asmuo) arba pavadinimą, kodą, buveinės adresą (jeigu pareiškėjas yra juridinis asmuo) ir duomenis ryšiui palaikyti. Jeigu dėl informacijos ar konsultacijos kreipiasi pareiškėjo atstovas, nurodoma atstovo vardas, pavardė, adresas, atstovavimą liudijantis dokumentas bei pareiškėjas, kurio vardu jis kreipiasi. Elektroninė prašymo pateikimo forma paskelbta Įmonės interneto svetainėje www.regitra.lt.
Yra pasirašyta sutartis dėl paslaugų apmokėjimo per VIISP
Ne
Yra galimas mokėjimas per eBankus
Ne
eBankai ne per tarpininką
Nėra duomenų
Yra galimas mokėjimas per tarpininką (paštą)
Ne
eBankai per tarpininką
Nėra duomenų
Prisijungimo būdas
Nėra duomenų
Elektronizavimo lygis
4
Užsakant paslaugą reikalingas tapatybės nustatymas
Ne
Nuoroda į el. paslaugą
Paslaugos suteikimo kaina: Nemokama 
Valiuta:
Trukmė:
Komentaras:
Paslaugos suteikimo kaina: Nemokama 
Valiuta:
Trukmė:
Komentaras:
Informacija apie leidimų ir licencijų išdavimą verslo subjektams
Papildoma informacija
Teisės aktai
Pavadinimas Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas;
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.FA13E28615F6/XvnGvuLZtK
Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas; Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas;
Pavadinimas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.0BDFFD850A66/fULukajuTi
Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas
Pavadinimas Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.5368B592234C/XSpzxvEjIg
Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas
Pavadinimas Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymas
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.85C510BA700A/vHQgxeujLp
Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymas Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymas
Pavadinimas Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklės
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.6565D97B9AA2/llUxXLSnKl
Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklės Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklės
Pavadinimas Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms aprašas
Nuoroda https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.3FB3953EFFDC/yYzshwtXBe
Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms aprašas Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms aprašas
Pastabos
Nėra duomenų
Raktažodžiai
Klausimai, dažniausiai užduodami klausimai, DUK, vairuotojo pažymėjimas, vairavimo egzaminas, teorijos egzaminas, praktikos egzaminas, automobilio registracija, transport priemonės registravimas, įsigijus transport priemonę, pardavus transport priemonę, pasikeisti vairuotojo pažymėjimą, rezervuoti numerio ženklus, valstybinis registracijos numeris,
Elektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas
Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas
Uždavus klausimą (pateikus prašymą) raštu ar elektroniniu būdu, atsakymas pateikiamas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo pareiškėjo prašymo gavimo Įmonėje dienos.
PAS31937
Užsakyk šią paslaugą elektroniniu būdu
Prašymo formos
Prašymo formos nėra.
Atnaujinta
2018-04-24
Jūsų klausimai - mūsų atsakymai

Portalą tvarko: Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Valstybės biudžetinė įstaiga, Šventaragio g. 2, LT-01510 Vilnius, juridinio asmens kodas 1886014610, www.vrm.lt

Kontaktai  |   Svetaines struktūra  |  Archyvine svetaines versija

Pagrindinė svetainės versija pritaikyta naudotis neįgaliesiems