Paslaugos rezultatas -
Išnagrinėtas skundas ir asmeniui pateiktas atsakymas apie priimtą administracinės procedūros sprendimą.
Paslaugos inicijavimo forma - Skundas gali būti pateikiamas raštu (tiesiogiai asmeniui atvykus į NKSC prie KAM priimamąjį, atsiuntus paštu ar per pasiuntinį) ir elektroniniais ryšiais.
Paslaugos inicijavimo formos priedas -
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo - Skundas rašomas laisva forma. Skunduose turi buti nurodytas asmens vardas ir pavardė, gyvenamoji vieta (jei kreipėsi fizinis asmuo) arba pavadinimas, kodas, buveinės adresas (jei kreipėsi juridinis asmuo), duomenys ryšiui palaikyti.
Skunduose turi būti nurodoma, kokiais darbuotojų veiksmais, neveikimu ar priimtais administraciniais sprendimais galimai padarytas asmens teisių ir teisėtų interesų pažeidimas.
Skundai turi būti pasirašyti. Turi būti pridėta informacija ir dokumentai, reikalingi administracinės procedūros sprendimui priimti.
CUSTOM_OTHER_REQ -
BUSINESS_LEGAL_ACT_REF -
Paslauga apmokama vietoje - false
PAYMENT_CONTRACT_VIISP(Yra pasirašyta sutartis dėl paslaugų apmokėjimo per VIISP) - false
PAYMENT_ELECTRONIC_BANK( Yra galimas mokėjimas per eBankus) - false
EL_BANK_LIST_DIRECT(eBankai ne per tarpininką:*) -
PAYMENT_AGENT(Yra galimas mokėjimas per tarpininką (paštą)) - false
EL_BANK_LIST_THROUGH(eBankai per tarpininką:*) -
PROVIDED_EL_REF(Nuoroda į paslaugą*) -
COMMENTS(Pastabos:) - Administracinė paslauga yra galutinė.
Asmens skundas negali būti pavestas nagrinėti tam darbuotojui, kurio veiksmai yra skundžiami.
Skundai, kuriuose nenurodytas asmens vardas ir pavardė ar pavadinimas, adresas, nepatvirtinti parašu nenagrinėjami.
Skundas nenagrinėjamas, jeigu tuo pačiu klausimu teismas jau yra priėmęs sprendimą arba NKSC prie KAM jau yra priėmęs administracinės procedūros sprendimą ir asmuo nepateikia naujų faktinių duomenų, į kuriuos atsižvelgus, būtų galima ginčyti viešojo administravimo subjekto priimtą administracinės procedūros sprendimą.
Jeigu paaiškėja, kad, pradėjus administracinę procedūrą, dėl skundo tuo pačiu klausimu pradėtas ikiteisminis tyrimas ar skundą tuo pačiu klausimu pradėjo nagrinėti ir teismas, administracinė procedūra sustabdoma, kol ikiteisminio nagrinėjimo institucija priims sprendimą arba teismas išnagrinės skundą. Apie tai asmeniui pranešama ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo skundo gavimo dienos.
Jei NKSC prie KAM neturi įgaliojimų priimti administracinės procedūros sprendimo dėl skunde išdėstyto klausimo, jis ne vėliau kaip per 5 darbo dienas perduoda skundą viešojo administravimo subjektui, kuris turi reikiamus įgaliojimus, ir apie tai raštu praneša asmeniui.
Asmuo turi teisę apskųsti NKSC prie KAM priimtą administracinės procedūros sprendimą savo pasirinkimu Lietuvos Respublikos administracinių ginčų komisijos įstatymo, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo, Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstatymo nustatyta tvarka.
KEYWORDS(Raktažodžiai:) - Skundai, skundų nagrinėjimas, administracinė procedūra, asmenų aptarnavimas
COMPLAINTDESCR(Skundimo tvarka:) -
ACTIONS(Susiję su paslauga veiksmai) -
ACTIONS_REF_FORM_ATT(Nuorodos į su paslauga susijusių veiksmų inicijavimo formas:Pavadinimas,Nuoroda į formą,Formos šablono dokumentas) -
Teisės aktai(Pavadinimas:, Nuoroda:) - Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas, https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.0BDFFD850A66/NqpPNjisfK
PAYMENT_BANK_DETAILS(Užmokesčio gavėjo tikslus pavadinimas, Įmonės kodas, Įmokos kodas, Užmokesčio gavėjo banko duomenys, Sąskaitos numeris, Banko pavadinimas) -
CUSTOM_RELATED_ACTIONS -
SUPERVISING_INSTITUTION -
RELATED_REGISTERS -
EXTRA_REQ_OTHER_ES -
EL_DESCRIPTION_ATTACHMENTS(Elektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas (reikalingi atlikti veiksmai):*) - skundu-nagrinejimo-veiksmu-schema.v1.docx
INSTRUCTION_ATTACHMENTS(Instrukcijos priedas:) -
USUAL_DESCRIPTION_ATTACHMENTS(Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas (reikalingi atlikti veiksmai)) - skundu-nagrinejimo-veiksmu-schema.v1.docx
Kainoraštis -
PROVIDED_USUALY_FEES_DURATIONS(Paslaugos suteikimo trukmė:(Paslaugos suteikimo trukmė:,Dienų tipas:,Komentaras),Paslaugos suteikimo kaina:(Paslaugos suteikimo kaina:,Valiuta,Trukmė,Komentaras)) -
Array
(
[0] => Array
(
[ID] => 6249270
[FOREIGN_ID] => 0C64EB6847ED43F58F052ED8FF08D115
[SERVICE_DESCRIPTION_ID] => 20357
[DURATION] => 20
[TYPE] => Darbo dienos
[COMMENTS] => Jeigu dėl objektyvių priežasčių per nustatytą sprendimui priimti terminą administracinė procedūra negali būti baigta, NKSC prie KAM gali ją pratęsti, bet ne ilgiau kaip iki 10 darbo dienų.
)
)
PROVIDED_EL_FEES_DURATIONS(Paslaugos suteikimo trukmė:(Paslaugos suteikimo trukmė:,Dienų tipas:,Komentaras),Paslaugos suteikimo kaina:(Paslaugos suteikimo kaina:,Valiuta,Trukmė,Komentaras)) -
Array
(
[0] => Array
(
[ID] => 1861111
[FOREIGN_ID] => F48C08A7DF6640C7A7386DE405873C6A
[SERVICE_DESCRIPTION_ID] => 20357
[DURATION] => 20
[TYPE] => Darbo dienos
[COMMENTS] => Jeigu dėl objektyvių priežasčių per nustatytą sprendimui priimti terminą administracinė procedūra negali būti baigta, NKSC prie KAM gali ją pratęsti, bet ne ilgiau kaip iki 10 darbo dienų.
)
)