Paslaugos rezultatas -
- Asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo ataskaita
- Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus įsakymas dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo atlikimo
Paslaugos inicijavimo forma - Laisvos formos skundą, nesusijusį su žalos atlyginimu, Akreditavimo tarnybai gali teikti pacientas ar jo atstovas. Akreditavimo tarnybai pateiktame skunde turi būti nurodyta:
• Adresatas;
• Paciento vardas, pavardė, gimimo data, adresas (faktinė gyvenamoji vieta), telefono numeris ir/ar kiti kontaktiniai duomenys bei pateikiamas asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas arba jo kopija, patvirtinta įstatymų nustatyta tvarka, jei asmuo pateikia skundą paštu, faksu ar per kurjerį;
• Skundą pateikusio asmens duomenys, jei asmuo nėra pacientas, kuriam teiktos asmens sveikatos priežiūros paslaugos, ir pateikiamas atstovavimą patvirtinantis dokumentas (pavedimas, teismo nutartis ir pan.) ar jo kopija, patvirtinta įstatymų nustatyta tvarka;
• Skundo dalykas (esmė) - pažeistos paciento teisės ar teisėti interesai, suteiktos arba žinoma, kurių asmens sveikatos priežiūros specialistų veiksmai skundžiami, taip pat kuo tikslesnis asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo laikotarpis, kitos aplinkybės;
• Ar skundas tuo pačiu klausimu išnagrinėtas asmens sveikatos priežiūros įstaigoje, pateikiant šios įstaigos atsakymo į skundą kopiją, jei asmens sveikatos priežiūros įstaiga nepateikė atsakymo per teisės aktų nustatytą laikotarpį - pateikiama skundo, adresuoto asmens sveikatos priežiūros įstaigai, kopija;
• Skundo surašymo data ir asmens parašas (ar elektroninis parašas);
• Prie skundo pridedamų dokumentų sąrašas (priedai);
• Skundas turi būti įskaitomas ir pateiktas valstybine lietuvių kalba.
Paslaugos inicijavimo formos priedas -
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo - Pacientas privalo pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą ar asmens tapatybės kortelę) arba jo kopiją, patvirtintą įstatymų nustatyta tvarka, jei pacientas pateikia skundą paštu, faksu ar per kurjerį.
Jei skundą pateikęs asmuo nėra pacientas, o jo atstovas, tai jis privalo pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ar jo kopiją, taip pat atstovavimą patvirtinantį dokumentą (pavedimą, teismo nutartį ir pan.) ar jo kopiją, patvirtintus įstatymų nustatyta tvarka (notaro, seniūno, pacientui atstovaujančio advokato ir kt.).
Pasirašant skundą elektroniniu parašu neprivaloma asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopijos papildomai tvirtinti. Informacija, kaip pasirašyti dokumentą elektroniniu parašu, skelbiama interneto svetainėje adresu: www.gosign.lt.
CUSTOM_OTHER_REQ -
BUSINESS_LEGAL_ACT_REF -
Paslauga apmokama vietoje - false
PAYMENT_CONTRACT_VIISP(Yra pasirašyta sutartis dėl paslaugų apmokėjimo per VIISP) - false
PAYMENT_ELECTRONIC_BANK( Yra galimas mokėjimas per eBankus) - false
EL_BANK_LIST_DIRECT(eBankai ne per tarpininką:*) -
PAYMENT_AGENT(Yra galimas mokėjimas per tarpininką (paštą)) - false
EL_BANK_LIST_THROUGH(eBankai per tarpininką:*) -
PROVIDED_EL_REF(Nuoroda į paslaugą*) -
COMMENTS(Pastabos:) - Skundo nagrinėjimui reikalingų dokumentų kopijas ir (ar), jei reikia, įstaigos darbuotojų paaiškinimus (4 priedas) asmens sveikatos priežiūros įstaiga privalo pateikti ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo Akreditavimo tarnybos rašytinio prašymo gavimo dienos.
Akreditavimo tarnybos direktoriaus, Akreditavimo tarnybos direktoriaus pavaduotojo ar Akreditavimo tarnybos struktūrinio padalinio, atsakingo už pacientų teisių priežiūrą, vadovo iniciatyva, Akreditavimo tarnybos direktoriaus įsakymu paskiriamas (-i) Akreditavimo tarnybos darbuotojas (-ai)/tarnautojas (-ai), kuriam (-iems), esant toliau išvardintiems kriterijams, pavedama atlikti sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolę vietoje:
• kai skundas nagrinėjamas skubos tvarka;
• kai reikia asmens sveikatos priežiūros įstaigoje įvertinti faktus, duomenis, susijusius su skundo
nagrinėjimu;
• kai asmens sveikatos priežiūros įstaiga per Tarnybos nustatytą terminą nepateikia visų ar dalies
skundui išnagrinėti reikalingų dokumentų.
Asmens sveikatos priežiūros įstaigą vykdyti pavestos užduoties vykstama įstaigos iš anksto neįspėjus, išskyrus atvejus, kai pranešti būtina, siekiant atlikti sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolę. Atliekant asmens sveikatos priežiūros įstaigos kontrolę vietoje, pildomas Kontrolės aktas.
KEYWORDS(Raktažodžiai:) -
COMPLAINTDESCR(Skundimo tvarka:) -
ACTIONS(Susiję su paslauga veiksmai) -
ACTIONS_REF_FORM_ATT(Nuorodos į su paslauga susijusių veiksmų inicijavimo formas:Pavadinimas,Nuoroda į formą,Formos šablono dokumentas) -
Teisės aktai(Pavadinimas:, Nuoroda:) - Lietuvos Respublikos pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymas, https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.C6E4170DB704
PAYMENT_BANK_DETAILS(Užmokesčio gavėjo tikslus pavadinimas, Įmonės kodas, Įmokos kodas, Užmokesčio gavėjo banko duomenys, Sąskaitos numeris, Banko pavadinimas) -
CUSTOM_RELATED_ACTIONS -
SUPERVISING_INSTITUTION -
RELATED_REGISTERS -
EXTRA_REQ_OTHER_ES -
EL_DESCRIPTION_ATTACHMENTS(Elektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas (reikalingi atlikti veiksmai):*) -
INSTRUCTION_ATTACHMENTS(Instrukcijos priedas:) -
USUAL_DESCRIPTION_ATTACHMENTS(Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas (reikalingi atlikti veiksmai)) - butinu-veiksmu-sekos-schema.docx
Kainoraštis -
PROVIDED_USUALY_FEES_DURATIONS(Paslaugos suteikimo trukmė:(Paslaugos suteikimo trukmė:,Dienų tipas:,Komentaras),Paslaugos suteikimo kaina:(Paslaugos suteikimo kaina:,Valiuta,Trukmė,Komentaras)) -
Array
(
[0] => Array
(
[ID] => 6276731
[FOREIGN_ID] => D36BA266D24048F8B3D26C7063EB0669
[SERVICE_DESCRIPTION_ID] => 22464
[DURATION] => 90
[TYPE] => Kalendorinės dienos
[COMMENTS] => Skundo nagrinėjimas Akreditavimo tarnyboje turi būti baigtas per 3 mėnesius nuo skundo, atitinkančio visus nurodytus reikalavimus, gavimo dienos. Motyvuotu Akreditavimo tarnybos direktoriaus įsakymu skundo nagrinėjimo terminas gali būti pratęstas ne ilgesniam kaip 5 mėnesių laikotarpiui.
Paaiškėjus naujoms aplinkybėms, reikšmingoms skundo nagrinėjimui, skundas, dėl kurio yra priimtas Akreditavimo tarnybos sprendimas, pradedamas nagrinėti iš naujo.
)
)
PROVIDED_EL_FEES_DURATIONS(Paslaugos suteikimo trukmė:(Paslaugos suteikimo trukmė:,Dienų tipas:,Komentaras),Paslaugos suteikimo kaina:(Paslaugos suteikimo kaina:,Valiuta,Trukmė,Komentaras)) -